NOTE! This site uses cookies and similar technologies.

If you not change browser settings, you agree to it.

I understand

POLITYKA JAKOŚCI 

Nadrzędnym celem firmy Saicon Sp. z o.o., oferującej zaawansowane rozwiązania w dziedzinie automatyki przemysłowej, jest prowadzenie działalności spełniającej potrzeby i oczekiwania Klientów poprzez dostarczanie najwyższej jakości produktów i usług, zaangażowanie wszystkich pracowników w proces ciągłego doskonalenia, dbanie o rozwój firmy oraz wzmacnianie jej pozycji na rynku.

Przyjęta Polityka Jakości pociąga za sobą konieczność osiągnięcia następujących celów jakościowych:

  • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy w relacji z Klientami poprzez rzetelne spełnianie stawianych przez nich wymagań jakościowych oraz uzyskanie opinii wiarygodnego partnera,
  • podnoszenie kwalifikacji pracowników oraz ich poczucia satysfakcji z wykonywanej pracy,
  • wzrost konkurencyjności i osiągnięcie stabilnej pozycji rynkowej.

Dokładamy wszelkich starań, by oferowane przez nas wyroby i usługi:

  • były zgodne z odpowiednimi przepisami prawa i innymi wymaganiami, 
  • zaspokajały oczekiwania w zakresie stabilności i powtarzalności cech,
  • sprawiały naszym Klientom pełną satysfakcję ze współpracy.

Ustaloną Politykę Jakości pragniemy realizować poprzez:

  • zapewnienie profesjonalnej, przyjaznej i sprawnej obsługi Klienta, 
  • budowanie trwałych i partnerskich relacji z Klientami poprzez wyprzedzanie ich oczekiwań i potrzeb oraz gwarancję wzrostu ich zadowolenia ze współpracy,
  • ciągłe monitorowanie oraz optymalizację wszystkich zidentyfikowanych w firmie procesów,
  • podnoszenie kwalifikacji pracowników oraz kształtowanie świadomości pracowników na każdym stanowisku pracy, zapewnienie im komfortu pracy oraz możliwości samorealizacji i rozwoju,
  • stałą analizę nowych technologii pod kątem ich przydatności w procesie podnoszenia jakości wyrobów i usług,
  • ciągłe badanie rynku i doskonalenie współpracy z dostawcami,
  • pełne zaangażowanie kadry kierowniczej, pracowników i współpracowników w realizację ustalonych celów jakościowych,
  • zapewnienie właściwych zasobów oraz infrastruktury dla osiągnięcia zgodności realizacji usług i wyrobów z oczekiwaniami Klientów oraz wymaganiami prawnymi,
  • utrzymanie i ciągłe doskonalenie systemu zarządzania jakością zgodnego z normą 
    ISO 9001:2015.

Założenia Polityki Jakości stanowią zobowiązanie wobec naszych Klientów i są znane oraz respektowane przez wszystkich pracowników firmy Saicon Sp. z o.o.