UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem

New item

Naszym klientom oferujemy wsparcie serwisowe, zarówno w okresie gwarancji jak i po jej zakończeniu.

Dedykowane linie serwisowe umożliwiają bezpośredni dostęp do działu wsparcia technicznego 24/7.

Jeśli zrealizowałeś projekt z SAICON, możesz być pewny, że w przypadku awarii otrzymasz szybką i fachową pomoc. Zdalny dostęp do naszych linii jest standardem. Diagnostyka i pomoc w przypadku awarii realizowana jest w krótkim czasie.

Zachęcamy Państwa do nawiązania kontaktu w przypadku wykrycia jakichkolwiek usterek, nawet gdy dotychczas nie współpracowaliście z naszą firmą. Wykonamy niezwłocznie diagnostykę oraz udzielimy niezbędnego wsparcia. Jeżeli szukają Państwo rozwiązań dla utrzymaniu parku maszynowego, chętnie udzielimy wszelkiej pomocy - również w przypadku nagłych i niespodziewanych awarii.

Umowa serwisowa:

  • dostosowana do potrzeb klienta
  • pomoc 24/7
  • zdalny dostęp
  • prewencja
Analiza i konsulting
Projekt
Projekt elektryczny
Oprogramowanie
Szafy sterownicze
Wizualizacje
Bezpieczeństwo
Modernizacje
Instalacja
Serwis

Skontaktuj się z nami:

Telefon+48 (58) 728 0881

e-mail info@saicon.pl

Map Starogardzka 17, 83-010 Straszyn, Polska