
Naszym klientom oferujemy wsparcie serwisowe, zarówno w okresie gwarancji jak i po jej zakończeniu.
Dedykowane linie serwisowe umożliwiają bezpośredni dostęp do działu wsparcia technicznego 24/7.
Jeśli zrealizowałeś projekt z SAICON, możesz być pewny, że w przypadku awarii otrzymasz szybką i fachową pomoc. Zdalny dostęp do naszych linii jest standardem. Diagnostyka i pomoc w przypadku awarii realizowana jest w krótkim czasie.
Zachęcamy Państwa do nawiązania kontaktu w przypadku wykrycia jakichkolwiek usterek, nawet gdy dotychczas nie współpracowaliście z naszą firmą. Wykonamy niezwłocznie diagnostykę oraz udzielimy niezbędnego wsparcia. Jeżeli szukają Państwo rozwiązań dla utrzymaniu parku maszynowego, chętnie udzielimy wszelkiej pomocy - również w przypadku nagłych i niespodziewanych awarii.
Umowa serwisowa:
- dostosowana do potrzeb klienta
- pomoc 24/7
- zdalny dostęp
- prewencja